Умови повернення товару
Інтернет-магазин https://okop.com.ua здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Всі клієнти нашого інтернет-магазину мають право на повернення та обмін товарів на аналогічні протягом 14 днів з моменту отримання, на підставі «Закону України про захист прав споживачів» та наведених нижче умов.
Як повернути товар, що не підійшов?
Повернути чи обміняти товар товар можна «Новою Поштою» або іншим перевізником за домовленістю до Кривого Рогу на одне із відділень за домовленістю.
Повернення товару не здійснюється післяплатою.
У разі неможливості обміняти товар, повернення коштів буде здійснено на картку або розрахункові рахунки банків України.
Якщо товар прийшов пошкоджений на пункт видачі перевізника і покупець повідомив про це відразу, ми надсилаємо новий товар.
Чи має право покупець повернути товар чи обміняти його на аналогічний? Так, якщо:
товар має недоліки чи несправний, виробничі чи транспортні ушкодження — відбувається вкрай рідко, повна компенсація з боку;
товар помилково спрямований на інші характеристики — відбувається вкрай рідко, повна компенсація з боку;
товар належної якості, але не підійшов покупцю з певних причин. Клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний за умови оплати всіх транспортних послуг та виконання всіх зобов’язань, передбачених законодавством та нашим інтернет-магазином.
За яких умов можливе повернення та обмін товару в інтернет–магазині https://okop.com.ua? Головне щоб:
від дня отримання товару клієнтом не минуло 14 днів;
товар не експлуатувався та були відсутні дефекти та пошкодження;
збережені були цілісність упаковки та повна комплектація;
замовленого товару немає у списку, які не підлягають поверненню та обміну відповідно до законодавства.
Порядок проведення повернення та обміну в інтернет–магазині https://okop.com.ua:
насамперед, повідомте причину повернення або обміну, всі необхідні поштові та розрахункові дані;
компанія здійснює перевірку товару та даних на замовлення клієнта;
протягом 3 робочих днів після отримання товару відбувається повернення коштів або обмін товару;
всі дії виконуються згідно з чинним законодавством.
Умови за яких покупцю може бути відмовлено у заміні товару:
були не виконані умови повернення та обміну товару;
товар замовлявся та був доставлений індивідуально під побажання клієнта.
Хто оплачує повернення?
Якщо товар не підійшов з нашої вини, всі витрати на пересилання оплачуємо ми. Якщо ж товар належної якості відповідає замовленню, але з інших причин не підійшов, повернення оплачує покупець.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.