Оплата і доставка

Умови оплати та доставки товарів в інтернетмагазині okop.com.ua

Замовлення

При замовленні від 10000,00 грн. послуги доставки товару і повернення платежу безкоштовні.

Для зручності покупців, Інтернет-магазин Okop приймає замовлення в режимі on-line цілодобово, без вихідних. Замовлення обробляються протягом 30 хвилин з 8:30 до 17:00 в робочі дні. Замовлення, що надходять в неробочий час (в тому числі у вихідні та святкові дні) обробляються в найближчий робочий день до 11:00.

Безпосередньо після обробки замовлення, його підтвердження і уточнення проводиться співробітником інтернет-магазину за телефоном, вказаним в замовленні, якщо замовлення не було оплачено на сайті. Після підтвердження замовлення він буде оперативно підготовлений до відправки і доставлений замовникові.

Доставка

Всі замовлення, оформлені на сайті інтернет-магазину до 12:00, відправляються в день оформлення замовлення, в робочі дні, або найближчий робочий день, якщо замовлення зроблене в вихідний день. Замовлення доставляються протягом 1-5 днів в залежності від регіону, в який відправляється товар. 

Доставка товарів здійснюється поштовою компанією «Нова пошта»:

  • доставка в відділення перевізника «Нова пошта». Актуальний перелік центрів видачі посилок і графік їх роботи, умови і графік кур’єрської доставки представлені на офіційному сайті перевізника.

  • адресна доставка по Україні — згідно з діючими тарифами перевізника, може бути узгоджена індивідуально.

У разі неотримання і несплати замовлення протягом 4-х днів після доставки на відділення «Нової пошти», товар повертається відправнику, а замовлення анулюється.

За погодженням можлива доставка іншими транспортними компаніями.

Перевірка якості і комплектності

Безпосередньо перед відправкою весь товар перевіряється на дефективність. Ви можете бути впевнені у високій якості, надійності і працездатності придбаної продукції.

При отриманні товару, будь ласка, перевірте його комплектність і зовнішній вигляд. Претензії до коректності комплектації замовлення і зовнішнього вигляду товару приймаються тільки в присутності кур’єра перевізника.

У разі, якщо придбаний товар був пошкоджений при пересиланні або його зовнішній вигляд викликає у Вас сумніви, Ви маєте право відмовитися від оплати і запросити повторну відправку. Будь ласка, повідомте про це операторам Центру підтримки клієнтів будь-яким зручним для Вас способом.

Оплата

Оплатити замовлення можливо в форматі «накладений платіж» при отриманні товару у відділенні Нової Пошти, так і у безготівковому форматі, на сайті інтернет-магазину або грошовим переказом на підставі рахунку-фактури, . 

Оплата замовлення в форматі «накладений платіж» може бути проведена при отриманні товару від перевізника. Комісія за накладений платіж оплачується клієнтом.

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється на підставі рахунку-фактури, яка доступна для юридичних та фізичних осіб. Для підтвердження замовлення покупцеві електронним листом направляється рахунок-фактура на оплату.

Для оформлення рахунку-фактури для юридичних осіб потрібне надання сканованої копії реєстраційних документів (коду ЄДРПОУ та свідоцтва платника ПДВ), які необхідно відправити електронною поштою на адресу contact@okop.com.ua

Кошик
Прокрутити вгору